KP:n kanssa Vesalan parkkiksella. Aluksi tehtiin Lakille luoksetuloa niin että KP vahti takapalkkaa ja latasi lautaselle lisää makkaraa kun minä kutsuin. Eka ja toka kerta tuli todella hyvät pysähdykset mutta sitten alkoi tulla useasta käskystä huolimatta lähemmäs ja lähemmäs... vaikka siis mä en palkannut kertaakaan! Palkka tuli aina takaa! No, tein sitten lopuksi vielä yhden niin että menin itsekin sinne lähtöpäähän, jätin koiran kuten kokeessa ja sit vasta kutsuin (tässä Laki muuten yritti kerran lähteä mun perään). Tällä kertaa laki tuli maltillisempaa laukkaa ja pysähtyi hienosti.

Seuraamista tehtiin yhtä aikaa Teukan kanssa. Laki ei juurikaan ottanut teukasta häiriötä mutta muuten se edisti ihan törkeästi seuraamisessa, välillä sen häntä oli mun polven kohdalla. Ja sitten mä onnistuin kävelemään aina niin että en voinut kääntyä vasemmalle kun olin aina kentän laidassa?! No, nopeuden vaihdoksilla sain myös Lakia vähän tarkemmaksi paikan suhteen. Ihan lopuksi vähän imuutusseuraamistakin.

Yksi liikkeestä seisominen taaksekävelyineen, ei ongelmia.

Nouto vieraalla kapulalla. laki meni reippaasti ja meinasi ottaa kapulan, sitten haistettuaan sitä meiasi ottaa vieressä olleen roskan, palasi takaisin kapulallle ja toi sen. Toisella yrityksellä se sitten pitkästä aikaa varasti mutta muuten teki hyvän noudon joten en enempää jauhanut.

Lopuksi esittelin KP:lle meidän nykyisin niin hienon kaukon. NO, kerran laki meinasi ennakoida maahanmenoa mutta muuten tämä oli kyllä hieno :)