MM:n kanssa Laukaanhovilla. Kenttä oli taas ihan sikaliukas, nyt kokonaan jäässä ja paikoitellen kynnöksille jäätynyt kuorma-autojen jäljistä... No pieni palanen tasaista ja ei-niin-liukasta löytyi kuitenkin.

Aluksi luoksetuloja niin että MM piti kiinni ja minä pääsin kauemmas. lakilla oli ihan hyvä vauhti ja eka kerralla se tulikin varsin hyvin eteen istumaan. Toisella kerralla se väisti Askoa ja tuli suoraan sivulle (tai no ei ihan suoraan vaan ylimääräisen lenkin kautta), kolmas kerta sitten taas ihan hyvä. Ei täydellinen mutta hyvä.

Sitten noutokapula esiin. Kädestä kapulan otto (myös läheltä maata) sujui taas hyvin. Maasta ei sitten millään. Niinpä päädyimme kokeilemaan (tosin olin tätä suunnitellutkin kokeilevani joka tapauksessa) sitä että apuohjaaja antaa kapulan Lakille ja minä kutsun. Ensiksi Laki halusi tarjotakin kapulaa MM:lle mutta kun kutsuin toi sitten minulle. Tehtiin tätä muutama onnistunut toisto, olimme aika lähellä toisiamme mutta olin ihan tyytyväinen Lakiin. Tällä tyylillä saadaan jatkossa kasvatettua etäisyyttä ja sen kautta vauhtia, lisäksi tämä on hyvä harjoitus rullailmaisua silmällä pitäen.

Eipä muuta tällä kertaa.