Aamuruualla istumisia, nyt ei enää tarjonnut maahanmenoa, hyvä.

Iltapäivällä kotipihassa vähän seuraamistam eteenistumisia ja istumisia, sekä istumassa pysymistä. Seuraamiset vallan mainioita, koitin kovasti vaihdella palkkauksen ajankohtaa. Tehtiin melko tiukkojakin kaaroksia mutta käännöksiin asti ei vielä(kään) tunnu koordinaatio riittävän. Niiden aika tulee sitten joskus..

Eteenistumiset onnistuivat nyt jo paljon paremmin kuin eilen, vaikka tuntuu että Lakin pää kääntyy 90 astetta noin nanosekunnissa. Kuitenkaan se ei kertaakaan edes aikonut poistua, ja minä pääsin palkkaamaan sitä kun se taas otti kontaktin.

Istumisissa otin muutaman nopean jälkeen istumisen kestoa, nyt pystyin kääntymään selin ja ottamaan muutaman askeleen poispäin. Siitä se alkaa rakentua.

Sivulle tuloja nyt sen seuraa-käskyn kanssa, ei mainittavaa.

Leikkiasiat: Kun otin Lakin "työn alle" mulla oli lampaanhäntä esillä, ja Laki alkoi heti tavoitella sitä. Leikittiinkin tovi ja mulla oli jopa vaikeuksia ottaa lelu siltä siististi pois niin että hinku jäisi jäljelle... myös treenisession lopuksi Laki leikki innoissaan. Nyt ei ollut mitään väliä missä asennossa minä olin, seisoinko kohti vai sivuttain tai kumarruinko koiran päälle. Näinhän sen pitääkin olla.