Ekat V-landiatreenit. Kovasen Anu koutsina.
Treenien alussa pidettiin pientä juhlatoimikunnan palaveria joten mun keskittyminen ja verryttely jäi vähän vähäiseksi... mutta onneksi oli lämmin ilma ja Laki siinä ehti kuitenkin vähän temmeltää.

Treeni oli ASB-lehdestä Kariluotoskan artikkelista ja kyllähän sitä muutamalla esteellä saadaankin jo ihmeitä aikaan!



Ensimmäinen ongelma tuli jo esteellä 3, Laki ensin irtosi hienosti takaakierrolle mutta sitten hakeutui muurille vaikka mä olin juoksemassa jo edellä oikeaa estettä kohti. Ongelma ratkesi vasta kun jäin 2-esteelle Lakin kanssa josta sain sen haltuun ja pääsin ohjaamaan seuraavalle esteelle. No tässähän tuli sitten kiire pujottelun alkuun mutta se meni silti ihan hyvin.

Pujottelun jälkeen vähän niinkuin unohdin radan... no tästä oli helppo jatkaa. Testasin putkelta pujottelulle ohjaamista kauempaa. Laki kyllä haki pujottelulle mutta aloitti sitten ehkä kolmannesta välistä. Kun menin lähemmäs "valvomaan" tilannetta homma onnistui.

Perinteinen neliöhyppely meni hyvin lukuunottamatta ihan ensimmäistä hyppyä jonka Laki miltei väkisin halusi hypätä väärältä puolelta, mun piti ihan tosissaan vetää sitä neliön sisään ensin. Neliön jälkeen muka vaikea pujottelun aloitus ei tuottanut ongelmia, mutta pujottelun jälkeen kun piti irrota putkeen Laki kääntyikin mun perään kun juoksin jo loppusuoraa. Ihan idioottivarma senkään putkeenirtoaminen ei siis ole.

Sopivan vaikea treeni ja just sellainen mitä me tähän oppimisvaiheeseen tarvitaan. Ongelmia tulee mutta niistä selvitään :)