Noukan kentällä, kova tuuli joka pelmutti pressuja mutta muuten hyvä sää.

Vaihteeksi otettiin ensin paikkamakuu. Nyt olin päättänyt että eka kerralla onnistuu, ja tein niinkuin pk-kokeessa tehdään, eli heti kun koira on käsketty maahan se jätetään. Ja jäihän se :) Olin katsonut paikan valmiiksi että saatoin seistä selin mutta pystyin tarkkailemaan Lakia auton kylkiheijastuksista (juu, mulla on niin kiiltävä auto :D). Nähdäkseni sen pää kyllä pyöri ja kerran olin näkevinäni sen heiluttavan häntääkin, mutta muuten se ei liikkunut ja 5 minuuttia oltiin. Ihanaa!

Olin niin iloien tuosta hyvästä paikkamakuusta, etät tulin syötelleeksi Lakille malkein kaikki namit. Sen verran kuitenkin jäi, että otin luoksetulon eteenistumista muutamia toistoja. Nyt onnistui se että heitin namilla koiran kauemmas ja kutsuin sieltä. Eteenistumiset olivat aluksi ihan kelvollisia (=suoria, olisin toivonut tiiviimmäksi) mutta sitten jostain syystä Laki alkoi zuumailemaan mun käsiä ja sehän aiheutti vinossa istumisen. Ehkä tein sitten liian monta peräkkäin.