Illalla Noukassa. Seuraamista Askon liukumäkilumikasan ympärillä, traktorit taas pörräsivät lähistöllä nyt Laki ei niistä välittänyt. Seuraaminen oli oikein mallikasta, keskityttiin nyt siihen vaikeaan osaan eli vasemmalle käännökseen. Musta tuntuu että tein niin tai näin, Laki suorittaa käännöksen aina pysähtymällä itse ja jatkaen vasta kun minä olen menossa uuteen suuntaan. No, parempi näinkin kuin eteen tunkeminen tai mun ympäri kääntyminen. 

Luoksetuloja, pysäytyksellä. Jep jep, eihän tämän näin pitänyt mennä.. Kun jätin takapalkan, laki haistoi että siellä se on ja kun olin kävellyt poispäin, se vaan kääntyi ja varasti palkan. Sitten itse luoksetulossa ei viitsinyt pysähtyä kovinkaan terävästi. Toinen versio oli ettei varastanyt takapalkkaa mutta ei sitten lähtenyt tulemaankaan... ja hitsit, tämä liike oli musta jo aika hyvällä mallilla!

Kaukoa. Tästä olin aidosti iloinen: ekalla kerralla n. 6 metristä täpäkkä istumaan nousu jonka menin palkkaamaan. Toisella kerralla samalta matkalta kaksi istumaan nousua, oikein hienosti!

Noutoa vielä luun mallisella kapulalla. Kaksi karkausta... eli tämä hallintajuttu alkaa rakoilla taas selvästi. Nyt en jaksanut tähän käestää sen enempää, palataan hihnatreeniin.

Lopuksi leikittiin ja Laki leikki suorastaan raivoisasti. Mietinkin että mistähän se olikin kerännyt painetta, ehkä siitä tarktorista, joka nyt oli ihan vieressä, kuitenkin?