849912.jpg
Tänään kävimme hiekkakuopalla isommalla laumalla kun meidän lisäksemme mukana olivat myös Rasmus ja Näpsä. Hyvin tulivat kaikki juttuun ja minua ilahduttaa se, että Laki näköjään osaa "puhua koiraa" vaikka se on ainokaisena kasvanut. Kuvia löytyy kotisivultamme.

Treeniasioista on ihan pakko mainita sen verran, kun minua oikein ihmetyttää miten hyvin pentu oppii sheippaamalla. Jaanahan aloitti leirillä Lakille kosketusalustan opettamisen, minä olen nyt kotona jatkanut tätä niin, että Laki läpsäsee alustaa tassulla ja se voi olla jo parin metrin päässäkin. Se vaan niinku oppii?!? Mitään en tällä tavalla ole koskaan kenellekään opettanut, siksi tämä suuri ihmetys. On se mukavaa kun ohjaajakin oppii jotain uutta :D

Muuten pikkupennun elämässä alkaa olla varsin riehaantuva vaihe. Nyt on ollut pakko kieltää Lakia puremasta minua, Askon vaatteisiin tarttumisesta ja joidenkin tavaroiden pureskelusta. Olen myös tehnyt leikkimisessä selväksi että kun lopetetaan, se tarkoittaa että myös rauhoitutaan. Ihme kyllä se onnistuu :)