Laki on muutaman kerran ollut saunassa mukana kun olen laittanut tulia tai lisännyt puita, mutta eilen se halusi mukaan saunomaan. Mulla oli "yksityinen" saunavuoro kun miehet olivat jo käyneet kun tulin töistä, ja mun oli tarkoitus ottaa Lettu kaveriksi. Mutta Laki oli tulossa myös, ja niinpä me sitten saunottiin kolmisin... tosin ensin Laki makasi lattialla kun Lettu ja minä löylyteltiin. Vasta sitten kun minä menin suihkuun, Laki kiipesi ylälauteille Letun viereen. Kun Letulle tuli kuuma ja se lähti pois, Laki jäi vielä pitkäksi toviksi itsekseen. Näköjään tuo sitten on periytyvää, Antti-pappahan oli aina saunassa ekana ja lähti sieltä pois vikana.

Lakin hammaskalustoon kuuluu sellaista, että alakulmureiden kasvaessa alaleuan kasvu on tyystin pysähtynyt. Yläpurenta on siis tällä hetkellä melkoinen, alaetuhampaat jäävät kokonaan yläetuhampaiden taakse ja rakoakin on toista milliä. Kuitenkin olen aika luottavainen tuon asian suhteen :)